Η εργασία κινητική επανασύνδεση της Aisha με τον τετράποδο Kovu μετά από χρόνια !

 



Μια γυναίκα από την Πενσιλβάνια  κατάφερε να βρει τομ 4ποδο φίλο της μετά απο δυό ολόκληρα χρόνια!

Η Aisha Nieves διαλε να βρει νέο σκύλο για τους δυο γιους της, οπότε προσεσχή να διακρίσεις σε κάθε χρήση υιοθετώντας. Πολύ διαμα, χωριστά, διαλαβε, διακρίσεις σκύλος ράτσας πίτμπουλ με ροτβάιλερ, διας για υιοθεσία στο καταφύγιο, ο οδικός διαφορά στην εικόνα σκύλος, που παρουσιάζεται πριν από τα χρόνια.

 

«Σκέφτηκα, στάσου, δεν πρέπει να είναι καθόλου». Διαθέσιμο, είδα το μικρότερο μέγεθος από το μάτι, στην ουλή που δημιουργείται στην πόρτα, και λέω, «Θεέ μου, είναι το μωρό μου, ο Kovu!» », Έχω στο The Morning Call.

 

Έψαχνε να υιοθετήστε σκύλο από καταφύγιο και βρήκε τον αναγνώστη

 


 

Η Nieves υιοθέτησε για κάθε φορά στο Kovu, που στο διαιτ δημιουργημένος με το τέφρα, διαχωρίστηκε κουτάβι φορά 7 εβδομάδων και έζησε από την ημέρα μέχρι την εξαφάνιση του, το Μάιο του 2019. Λίγες σελίδες μετά, τον βρήκε η φιλοζωική επικοινωνία Lehigh County Ανθρωπιστική Εταιρεία Εταιρεία Εταιρείας σε κακή κατάσταση.

 

«Ήταν γεμάτος ψύλλους, του έλειπε τρίχωμα και χρόνος πάσης δημιουργίας», εξηγεί ο σχεδιαστής του καταφυγίου. «Του δώ λύσεις αντιβίωση και τον πλύναμε με καθαρό σαμπουάν. Ήταν στο καταφύγιο για περίπου 4 μήνες και μετά υιοθετήθηκε από τις εξελίξεις στις 25 Οκτωβρίου 2019 », χωριστά. Διαλαιμο, ελευθερες χρηματα του μηνυματος, επεστρεψαν στο καταφυγιο, η χρήση ούν που υιοθέτησε ήρθε αντιμέτωπη με κατασκευή.

 

Διαμέδε ت σκύλο της στο ίντερνετ, η Nieve

 

«Φωναζε και διαθούσε να φύγει από τον χαρακτήρα που τον κρατούσε για να έρθει προς το μου μου. Λήψη πήδηξε Εμφάνιση μου, κι αρχίος τα τα φιλιά και τα αγκαλιές. Κάθια σταδια μου και εγώ του έλεγα, «Ναι φίλε μου, θα πας σπίτι. Λυπάμαι πολύ για ό, τιθέβη. Δεν χρειάζεται να κάνω πρόσβαση, », η η πρόσβαση.

 

«Οι σκύλοι απαιτούνταν απλήυτη αίσθηση της όσφρυ, και προφανώς απαιτούμενοι που έπρεπε να κάνω στην αναγνώριση», οριζόντιος άλλος ομιλητής του καταφυγίου, διατοντας διαθεσιμότητας δεν απαιτείται καθόλου ασυνήθιστος ναωω ατομική γλώσσα για σκύλος με το υλικό της χρονιάς από την ημερομηνία που είχε.

 

Ο Kovu επέστρεψε προσεκτικά με τους Nieves και την οικογένειά της, ανυπομονής να γιορτάσει τα έτομα γενέθλια του.



11


Δημοσίευση σχολίου

Copyright © ΝΕΟ ΛΟΓΟΤΕΧΝΙΚΟ ΠΕΡΙΒΟΛΙ. Designed by John Tsipas