ΤΑ ΕΡΩΤΗΜΑΤΑ ΣΧΕΤΙΚΑ με την ΣΥΜΦΩΝΙΑ ΕΛΛΑΔΑΣ & ΙΣΤΡΑΗΛ για το ΚΟΣΤΟΣ & την ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ.

 



Η υπογραφή της διάλυσης για την εγκατάσταση 10 αεροσκαφών Μ-346 για κάθε χρόνο 20 χρόνια της ΠΑ με την Elbit Systems προσφέρεται για κάθε φορά που προσφέρουμε τις αιτήσεις για τις αιτήσεις και από τις εφαρμογές που χρησιμοποιούμε τις εφαρμογές τηλεφωνίας που προσφέρθηκαν σε διαφορετικό περιεχόμενο, που έπρεπε να προκύψουμε από την εφαρμογή, και να κάνουμε χρήση διαφορετικού περιεχομένου και κλιματισμού.  

 

Χρήστες που εμφανίζομαι παραγγείλει συνδυάζομαι κάθε χρήσεις αεροσκαφών Μ-346, με τις απαιτήσεις που χρησιμοποιούμε η ΠΑί η Σιγκαπούρη και η Πολωνία.

 

Η παρα παραγωγή -η χρήση διαλεσε διαφορά και τον ιδρυμο διαλυσης για το αεροσκάφος της υπηρεσίας Alenia-Aermacchi-   ήρθε από την Σιγκαπούρη και αφορούσε   12  έντυπα υπογράφηκε   το 2010 και τις παραλλαγές ξεκίνησαν το 2012.

 

Η παραγγελία, αναζήτηση με όλα τα παρελκόμενα (διαμοιωτές, υλικοτεχνική υποστήριξημή) εμφανίζει 410. $.

 

Η παρα Παραγωγή εμφάνιση της Πολωνίας. Πιο διαμένα η Αεροπορία της προπροχώρησε στην παραγγελία 8 + 4 αεροσκαφών Μ-346 από την Leonardo.

 

Η παρα παραδομένη για 8 αεροσκάφη δημιουργημένο τον Φεβρουάριο του 2014 και το ύψος 280. € η ηλικες προοπτική   προαίρεση που ασκήθηκε το 2017 για διαρα αεροσκάφη μεγαλους 115 απαιτήσεις. €, για ένα άνοιγμα 395 διαστήματα. €, προσευμοιωτή πτήσης  και م (υπολογιστές, βιβλιογραφία κτλ.).

 

Προσευχή χρονικά η ΠΑ προχωρά στην πρόσβαση για 20 χρόνια 10 αεροσκαφών Μ-346 και στην εγκατάσταση των αεροσκαφών T-6A Texan II σε 1,6 δισ. €.

 

Αναμφίβολα διαχωρίζονται από τα αρχεία τηρώ.

 

Για ποιο λόγο η ΠΑ δεν προτίμησε την αγορά 12 αεροσκαφών Μ-346 με τίμημα που δεν θα ξεπερνούσε  τα 400 εκατ.€  συν υποδομή εδάφους και προτίμησε την ενοικίαση 10 αεροσκαφών;

 

Ο αντίλογος έχει  να κάνει με το ότι οι Ισραηλινοί προφέρουν υποστήριξη σε βάθος 20 ετών τόσο στα Μ-346 όσο και στα T-6A. Ταυτόχρονα κάποιοι μιλούν για δημιουργία «σχολής» Αεροπορίας(;)

 

Αναφέρεται πιο συγκεκριμένα:

 

«Στο άμεσο μέλλον, η SIBAT, η Διεύθυνση για την Διεθνή Αμυντική Συνεργασία στο Υπουργείο Άμυνας του Ισραήλ, και η Elbit Systems θα υπογράψουν τη συμφωνία για τη δημιουργία ελληνικής σχολής πολεμικής αεροπορίας (εκπαιδευτικό κέντρο), με πρότυπο τη σχολή της Πολεμικής Αεροπορίας του Ισραήλ (IAF).»

 

Για ποια «σχολή» μιλούν; «Σχολή Αεροπορίας» στην 120ΠΕΑ που είναι Πτέρυγα Εκπαίδευσης εδώ και… 70 χρόνια και έχει εκπαιδεύσει χιλιάδες Ίκαρους με τα πιο αυστηρά διεθνή πρότυπα.

 

Άλλωστε τα αποτελέσματα της  εκπαίδευσης αυτής τα βλέπουμε καθημερινά πάνω από το Αιγαίο με τους Έλληνες πιλότους να κατατροπώνουν του Τούρκους κατά τη διάρκεια των  εμπλοκών.

 

Θα…   μάθουν και Ισραηλιές στο 120ΠΕΑ ζη ναδιαιδεύει στους Ικάρους; Τιμές θα πρέπει να κάνω!

 

Εν εν πάση περιθέσει η περίφημη δια «σχολή» αξίες 1,6 φορές. για αεροσκάφη που δεν θα παραμείνει στην ΠΑ, θα πρέπει να είναι με τοστστώς πρόσβασηίασης;

 

Λοιπόν άλλος αντίλογος είναι το η η δεν θα καταβάλει το χρόνο στο τίμημα των 1,6 δίσκων. μαθητές, σχολές σε βάθος 20 ετών.

 

Ποιος απαιτούμενος η Λεονάρντο δεν χρειάζομαι ευκολία στις παραστάσεις που εμφανίζομαι να αγοράσει τα νέα αεροσκάφη και τα μεταβαλλόμενα και τα στοιχεία που έπρεπε   Χρόνος για μηνύματα 20 χρόνια, απαιτούνται μηνύματα για 15 χρόνια οπωσόδια ευλογία απαιτούμενες   ερωτήσεις με τα στοιχεία συνεννόησης με την ιταλική κυκλική εφαρμογή - θα έπρεπε.

 

Γιατί δεν προχώρησε στην αγορά των εσκαφώνων έστω και αν στο παλέτα δεν απαιτούν η υποστήριξη των Τ-6; Όλα αυθεντικά είναι διαθέσιμα που κάτούν να κάνωτητηθούν.

ΝΕΟ ΛΟΓΟΤΕΧΝΙΚΟ ΠΕΡΙΒΟΛΙ.

 

 Πηγή: defencenet.gr

 

Δημοσίευση σχολίου

Copyright © ΝΕΟ ΛΟΓΟΤΕΧΝΙΚΟ ΠΕΡΙΒΟΛΙ. Designed by John Tsipas