Μια καλημέρα , σήμερα 16-9-2020 στο ΝΕΟ ΛΟΓΟΤΕΧΝΙΚΟ ΠΕΡΙΒΟΛΙ..




Το μήνυμα της ημέρας σαν μια καλημέρα , σήμερα 16-9-2020.
Επιμελείται & παρουσιάζει η Ρένα Γ. Τζωράκη©.


 Η κάθε σου μέρα είναι ένα θεϊκό δώρο.
Πολύτιμη & ανεπανάληπτη.
Μην την αφήσεις να πάει χαμένη!
Με Σοφία , σύνεση & διάκριση
να οδηγείσαι από το Πνεύμα το Άγιο
σε ότι λές , σε ότι πράττεις, σε ότι  ασχοληθείς και κάνεις,
σαν να είναι δίπλα σου ο Κύριος των Δυνάμεων!
Μονάχα έτσι θα υπάρχει Αγάπη μέσα σου
και ο Άγιος Φόβος του Κυρίου μας
με ενσυναίσθηση και Αγάπη θα αποφεύγεις τους πειραμούς της ημέρας
και με πίστη στον Ύψιστο , υπακοή, υπομονή και επιμονή
θα έχεις μιαν υπέροχη ημέρα!
Καλή συνέχεια στην ημέρα σας αγαπημένες φίλες και φίλοι μου!



 
 Η μικρή προσευχή της ημέρας:

 
Κύριε,
στα χέρια Σου αφήνω την ημέρα μοιυ,
τις σκέψεις μου,
τα συναισθήματά μου και σήμερα.
Οδήγησέ με Εσύ,
Εσύ Είσαι ο τιμονιέρης της Ζωής μου,
δεν έχω καμιά εμπιστοσύνη σε εμένα, ούτε στην καρδιά μου,
Που όπως γράφεις στον άγιο Λόγο Σου, η καρδιά μας
είναι απατηλή & σφόδρα διεφθαρμένη.
Πλημμύρισέ με το Πνεύμα Σου το Άγιο,
δώσε μου Σοφία από την Σοφία Σου,
την Δύναμη και την Υπομονή του Σταυρού Σου
το Αίμα Σου ζητάω και σήμερα, να με αγνίσει,
να με αγιάσει , να με καθαρίσει
να με προφυλάξει από τους πειρασμούς της Ζωής
& το κοσμικό φρόνημα!
Κύριέ μου,
όλα τα θαυμαστά
που μας  λες στον Άγιο Λόγο Σου,
για την δοξασμένη Ζωή ,
που μας ετοιμάζεις κοντά Σου,
μου δίνουν Ελπίδα και χαρά
να περιμένω την ώρα ,
που θα σε συναντήσω.
Αμήν!





Δημοσίευση σχολίου

Copyright © ΝΕΟ ΛΟΓΟΤΕΧΝΙΚΟ ΠΕΡΙΒΟΛΙ. Designed by John Tsipas