ΑΦΗΣΤΕ το ΘΕΟ να ΛΥΣΕΙ ΚΑΘΕ σας ΠΡΟΒΛΗΜΑ. Με την ΓΡΑΦΙΔΑ της ΡΕΝΑΣ Γ. ΤΖΩΡΑΚΗ©.



ΑΦΗΣΤΕ το ΘΕΟ να ΛΥΣΕΙ ΚΑΘΕ σας ΠΡΟΒΛΗΜΑ.
Επιμελείται και παρουσιάζει η ΡΕΝΑ Γ. Τζωράκη©



 Αγαπημένες φίλες και φίλοι μου καλή σας ημέρα !
Αφήστε το Θεό να λύσει κάθε  σας πρόβλημα!
Θεός είναι μαζί μας στις εύκολες και δύσκολες ημέρες μας.
Στις ημέρες της συννεφιάς και της ηλιοφάνειας.
Στις ημέρες της λύπης μας, μα και της χαράς μας.
Στις ημέρες της φουρτούνας μα και της νημεμίας.
Ένας  ΖΩΝΤΑΝΟΣ ΘΕΟΣ ΑΓΑΠΗΣ, ΕΛΕΟΥΣ, ΧΑΡΗΣ και ΣΩΤΗΡΙΑΣ.
Ένας Μεγάθυμος Θεός, στοργικός  πατέρας, γλυκός σύντροφος, πιστός φίλος, καλός διδάσκαλος και ιατρός των σωμάτων , των ψυχών και των πνευμάτων.
Του αξίζει όλη η Δόξα, η λατρεία, η τιμή, η προσκύνηση…
Για μένα, για εσένα , για όλους μας έδωσε το πολύτιμο αίμα Του επάνω στο Σταυρό και μας πέρασε από την δυστυχία, την κατάρα, την ασθένεια στην ΕΥΛΟΓΙΑ….
Από την αδυναμία, στην ενίσχυση,
από την σκλαβιά και την υποτέλεια στην ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ…
Από την συντριβή, την ταπείνωση στης ψυχής την ανύψωση.
Από το σκοτάδι στο Φως!
Κάθε ευλογία στην ημέρα σας εύχομαι αγαπημένοι μου φίλες και φίλοι με το βλέμμα στραμμένο στα Ουράνια,τα Αιώνια, τα Αληθινά τα ΕΝΔΟΞΑ!


Η μικρή προσευχή της ημέρας:
Κύριέ μου,
στο ξεκίνημα της σημερινής ημέρας
σου παραδίνω την καρδιά, το νου, το πνεύμα μου,
Εσύ ορίζεις της ζωή μου την καρδιά μου τα συναισθήματά μου…
Αγίασέ με ,
άγνισε την ψυχή μου και σήμερα
προφύλαξέ με από κάθε επίθεση του εχθρού
και δώσε μου το θάρρος,
την ενίσχυση,
της ψυχής μου την Ειρήνη,
στη Θεία ΑΡΜΟΝΙΑ ΣΟΥ
την πίστη Θεού,
αυτήν την έντονη επιθυμία
να θέλω να είμαι ενωμένος-η  κοντά Σου!
Με το άγιο αίμα Σου , έγινα δικός Σου- η Σου
Λυτρωτή μου!
Να ζω την πραγματικότητα του Ουρανού εδώ στη Γη!

Καλή σας ημέρα!





Δημοσίευση σχολίου

Copyright © ΝΕΟ ΛΟΓΟΤΕΧΝΙΚΟ ΠΕΡΙΒΟΛΙ. Designed by John Tsipas