Μια ΜΙΚΡΗ ΣΚΕΨΗ σαν ΚΑΛΗΜΕΡΑ, ΣΗΜΕΡΑ 16 ΙΟΥΛΙΟΥ, στο ΛΟΓΟΤΕΧΝΙΚΟ ΠΕΡΙΒΟΛΙ!




Μια ΜΙΚΡΗ ΣΚΕΨΗ  σαν ΚΑΛΗΜΕΡΑ,  ΣΗΜΕΡΑ 16  ΙΟΥΛΙΟΥ, στο ΛΟΓΟΤΕΧΝΙΚΟ ΠΕΡΙΒΟΛΙ!
Γράφει και επιμελείται  η Ρένα Τζωράκη-Μανουκάκη©


Αγαπημένες φίλες και φίλοι μου καλή σας ημέρα !
 Πόσο όμορφο είναι να ξυπνάς το πρωί γεμάτος Αγάπη
& ευγνωμοσύνη, για όλα όσα έχεις,
για  κάθε αναπνοή σου,
για όλα αυτά που θεωρείς δεδομένα & τίποτε τελικά δεν είναι δικό σου….
Νιώσε την Αγάπη να κυλά στις φλέβες σου και εξέφρασε όλα όσα αγαπάς…
Αγαπώ το γλυκοχάραμα της ημέρας!
Την Γλυκιά Ανατολή με τα ρόδινα χρώματα!
Αγαπώ την Ύψιστη Αρχή, που με δημιούργησε.
    Αγαπώ το Θεό και ολόκληρη την Πλάση του.
Αγαπώ τον ΙΗΣΟΥ,
που για εμένα πέθανε επάνω στου μαρτυρίου το Σταυρό
και μου έδωσε εισιτήριο Σωτηρίας για τη Βασιλεία των Ουρανών!
Αγαπώ την Αιώνια Ομορφιά,
την αιώνια Αγάπη,
την Θεία Δικαιοσύνη,
την Αλήθεια ,
Το Φως τη ΖΩΗ!
    Αγαπώ το καθάριο ΖΩΝΤΑΝΟ  νερό,
που ξεδιψάει την ΨΥΧΗ μου!
    Αγαπώ να παρατηρώ το μεγάλωμα των μικρών φυτών,
που ανθούν τόσο σιωπηλά,τόσο αθόρυβα,
χωρίς επιδείξεις

αλαζονεία και κομπασμούς.
    Αγαπώ την ευωδιά του φρεσκοψημένου ψωμιού,
όταν αυτό με τα χέρια κόβεται και μοιράζεται.

    Αγαπώ το γέλιο των ανθρώπων, όταν οι κόποι τους ανταμείβονται.
    Αγαπώ τα πρώτα λογάκια των παιδιών
το πρώτο τους βλέμμα σαν αντικρίζουν τη ζωή,
τις αλήθειες που  λένε τα μικρά παιδιά,
χωρίς να φοβούνται τον επικριτικό κόσμο μας...
    Αγαπώ τα ατόφια συναισθήματα των ανθρώπων,
όταν απλά& τόσο λιτά  εκφράζονται.
    Αγαπώ όσα με κόπο κερδίζονται.
    Αγαπώ όλους αυτούς που για  πάντα  έφυγαν από τη ζωή μου
& όμως   ζουν δίπλα και μέσα μου….
    Αγαπώ τη στιγμή που ο ύπνος γαλήνια με παίρνει στην αγκαλιά του
έπειτα από μια δύσκολη - κουραστική ,
αλλά δημιουργική ημέρα...

Καλώ,  όλους εσάς που νιώθετε ΑΓΑΠΗ
να το εκφράσετε σε όλους όσους αγαπάτε
εκδηλώστε την ΑΓΑΠΗ σας
τα αληθινά συναισθήματά σας
η ζωή είναι τόσο μικρή
ποτέ δεν ξέρεις αν σήμερα είναι η τελευταία σου ημέρα επάνω στη ΓΗ…
 Ας ζήσουμε σαν να είμαστε αιώνιοι  & ταυτόχρονα
ας ζήσουμε αυτή την ημέρα σαν να είναι η τελευταία μας στον πλανήτη Γη πλημμυρισμένοι με ΑΓΑΠΗ
& όχι την τοξίνη της πικρίας & ασυγχωρητικότητας….
Καλή συνέχεια στην ημέρα σας!



H AΡΧΙΚΗ ΜΟΥ ΣΕΛΙΔΑ:


Δημοσίευση σχολίου

Copyright © ΝΕΟ ΛΟΓΟΤΕΧΝΙΚΟ ΠΕΡΙΒΟΛΙ. Designed by John Tsipas