Όλα όσα δεν γνωρίζουμε για την Μαίριλιν Μονρόε!!!


Γνώριζες πως αυτό το θρυλικό σύμβολο του sex, όταν  έγινε η νεκροψία της βρέθηκαν ψεύτικα δόντια και πλαστικό στήθος…
Τα ξημερώματα της 5ης Αυγούστου 1962 ήρθε στον αστυνομικό σταθμό του Δυτικού Λος Αντζελες μία κλήση από τον προσωπικό γιατρό της Μέριλιν Μονρόε, δρ Χάιμαν Ενγκελμπεργκ, ο οποίος επικοινώνησε με τον αξιωματικό Τζακ Κλέμονς και ανακοίνωσε ότι η Μέριλιν Μονρόε βρέθηκε νεκρή στο σπίτι της στο 1230 της Fifth Helena Drive στο Brentwood.
Ο Ενγκελμπεργκ δήλωσε ότι ο θάνατός της προήλθε από υπερβολική δόση Nembutal και επιβεβαίωσε ότι επρόκειτο για αυτοκτονία. Τότε ο Κλέμονς πήρε ένα περιπολικό και πήγε στο σπίτι που του υπέδειξαν.

Ο τότε ιατροδικαστής της κομητείας του Λος Αντζελες κάλεσε το νεκροταφείο του Westwood Village και έδωσε εντολή να παραλάβουν το σώμα της. Ο διευθυντής Γκι Χόκετ ωστόσο ανακάλυψε ότι το σώμα της ήταν στα πρώτα στάδια της νεκρικής ακαμψίας, μια κατάσταση που αρχίζει συνήθως έξι με οκτώ ώρες μετά το θάνατο, παρόλο που είχε πληροφορηθεί ότι ο θάνατος της είχε επέλθει μόλις τρεις ώρες πριν από την άφιξή του. Στη συνέχεια, ο Χόκετ παρέδωσε το σώμα της στο νεκροτομείο.
Τότε κάλεσε το γραφείο τελετών του Αμποτ και εκείνοι έστειλαν τον Λέοναρντ Κρεμίνσκι να βοηθήσει στην απομάκρυνση του σώματος, το οποίο μεταφέρθηκε στο κέντρο της πόλης για την νεκροψία.
Οπως γράφει ο ίδιος ο Αμποτ, περιγράφοντας τη διαδικασία: «Λόγω της τεράστιας δημοσιότητας αυτής της υπόθεσης, πήρε πολύ περισσότερο χρόνο για τον ιατροδικαστή Τίοντορ Κάρφεϊ να κάνει επιτέλους κάποιες δηλώσεις. Ο καλύτερος και πιο αφοσιωμένος παθολόγος του, ο Τόμας Νογκούτσι, πέρασε περίπου τριπλάσιο χρόνο, απ' ότι χρειάζεται συνήθως για μία νεκροψία.
Οι βοηθοί στο γραφείο του ιατροδικαστή με πληροφόρησαν ότι ο Δρ Νογκούτσι μελέτησε σε βάθος το σώμα της σταρ. Πέρασε πολύ χρόνο ψάχνοντας για υποδερμικά σημάδια από βελόνα, τα οποία ο ίδιος είχε ανακαλύψει στο χέρι της, αλλά αυτή η περιοχή χρησιμοποιείται συχνά από τους γιατρούς. Ωστόσο συνέχισε να ψάχνει σε ασυνήθιστα μέρη, όπως μέσα στη μύτη της, ανάμεσα στα δάχτυλα και τις πατούσες της, κάτω από τη γλώσσα της, και τα γεννητικά της όργανα, αλλά δεν ήταν σε θέση να διαπιστώσει άλλα σημάδια από ενέσεις»
Ο ίδιος ο Αμποτ ήταν παρών στην αίθουσα μαζί με τον ιατροδικαστή: «Οταν σηκώσαμε το σεντόνι της, ήταν σχεδόν αδύνατο να πιστέψουμε ότι αυτό ήταν το σώμα της Μέριλιν Μονρόε. Φαινόταν σαν μία πολύ μέτρια, γερασμένη γυναίκα που δεν πρόσεχε καθόλου τον εαυτό της. Προφανώς, οι συνθήκες θανάτου της είχαν επιδεινώσει πολύ την ήδη κακή εμφάνιση της και ήταν αγνώριστη.
Οταν κάποιος πεθαίνει, η βαρύτητα αναγκάζει το αίμα να εγκατασταθεί στο χαμηλότερο σημείο του σώματος. Λαμβάνοντας υπόψη ότι πολλοί άνθρωποι πεθαίνουν πέφτοντας στην πλάτη τους, ο αποχρωματισμός που συμβαίνει σπάνια είναι ορατός. Στην περίπτωση της Μέριλιν όμως, η οποία πέθανε με το πρόσωπο προς τα κάτω, υπήρχαν μοβ κηλίδες στο πρόσωπό της, και ο λαιμός της ήταν πολύ πρησμένος. Την λούσαμε στο γραφείο του ιατροδικαστή, και τα μαλλιά της ήταν κατσαρά και πολύ κοντά, ενώ μάλλον δεν τα είχε βάψει για κάποιο χρονικό διάστημα, αφού οι ρίζες ήταν πολύ πιο σκούρες. Το φυσικό χρώμα των μαλλιών της ήταν καστανό όχι ξανθό. Επίσης τα πόδια της δεν είχαν ξυριστεί για τουλάχιστον μία εβδομάδα, και τα χείλη της ήταν άσχημα σκασμένα και δεν είχε κάνει μανικιούρ και πεντικιούρ για καιρό»
Και συνεχίζει: «Αρχίσαμε να συζητάμε για το τρομερό πρήξιμο στο λαιμό της, και ο ιατροδικαστής αποφάσισε ότι ήταν αναγκαία μια χειρουργική διαδικασία. Δεν ήταν ευχάριστο θέαμα, αλλά τελικά ήταν αρκετά αποτελεσματικό στη μείωση του οιδήματος. Στο μεταξύ μας είχαν μόλις φέρει τα ρούχα της και έτσι η κα Χόκετ, σύζυγος του διευθυντή του νεκροταφείου, μου τηλεφώνησε για να έρθει στο γραφείο και να παραλάβει το σώμα. Μας ενημέρωσε επίσης ότι η Μέριλιν δεν φορούσε εσώρουχα, και δεν μπορούσε να βρει τίποτα στα συρτάρια της. Παρατήρησα επίσης ότι μεταξύ των αντικειμένων που μας έστειλαν ήταν ένα μικρό πλαστικό στήθος. Είχα δει ψεύτικο στήθος ξανά, αλλά αυτό ήταν πολύ μικρότερο»
«Αυτό δεν μοιάζει με τη Μέριλιν Μονρόε» σχολίασε η κα Χάμοκ μόλις είδε το σώμα. «Πού είναι το στήθος της;»
Σε υπεράσπισή του, ο ιατροδικαστής εξήγησε ότι η κοπή των πλευρών κατά τη διάρκεια της αυτοψίας είχε προκαλέσει αυτή την κατάσταση. Δήλωσε, επίσης, ότι χρησιμοποίησε το ψεύτικο στήθος που παρέλαβε με τα ρούχα της, αλλά ήταν πάρα πολύ μικρό για να βοηθήσει.
Τότε η κα Χάμοκ έβγαλε το ψεύτικο στήθος της Μονρόε και το γέμισε με βαμβάκι, έκανε ένα βήμα πίσω και με υπερηφάνεια αναφώνησε:
«Ορίστε! τώρα μου μοιάζει με τη Μέριλιν Μονρόε!»
Ο Σίδνεϊ Γκιλάροφ, η μακιγιέρ της Μονρόε, και ο Αλαν Σνάιντερ, έφτασαν στο νεκροτομείο για να τη βάψουν και να της φορέσουν την περούκα της.
Ο Σνάιντερ εξήγησε στον Αμποτ ότι τα στήθη της Μέριλιν στην ηλικία των τριάντα έξι είχαν αρχίσει να κρεμάνε κι έτσι φορούσε ένα σουτιέν, αλλά τοποθετούσε και το ψεύτικο στήθος από πάνω για να φαίνεται ότι το στήθος της είναι στητό και χωρίς σουτιέν.
Την αγρυπνία στο νεκροτομείο κράτησε ο Τζο Ντι Μάτζιο, ο οποίος στάθηκε δίπλα στο φέρετρο για λίγο και στη συνέχεια βγήκε έξω και έκλαψε. Είχαν παντρευτεί τον Ιανουάριο του 1954, αλλά η Μέριλιν είχε υποβάλει αίτηση για διαζύγιο 274 ημέρες αργότερα, ωστόσο ο Τζο ποτέ δεν σταμάτησε να την αγαπά.
Η Μέριλιν Μονρόε θάφτηκε στο νεκροταφείο Westwood.
Ας δούμε πενήντα πράγματα που δεν γνωρίζουμε για την Μαίριλιν Μονρόε!!!!
1. Ήταν σχετικά χαμηλά αμειβόμενη ηθοποιός. Η Τζέιν Ράσελ πήρε τα δεκαπλάσια, όταν συμπρωταγωνίστησαν στο «Οι άνδρες προτιμούν τις ξανθιές».
Για την τελευταία της ταινία, που δεν ολοκληρώθηκε, πήρε 100.000 δολάρια, ψίχουλα σε σύγκριση με το εκατομμύριο που πήρε η Ελίζαμπεθ Τέιλορ ως Κλεοπάτρα.
2. Το κασέ της ανέβηκε πριν πεθάνει. Το 1962 απολύθηκε από την Twentieth-Century Fox και την παραγωγή του «Something’s Got to Give» για την ασυνέπειά της, αλλά και τις εξαφανίσεις της. Δύο εβδομάδες δεν είχε πατήσει το πόδι της στα γυρίσματα. Ομως, την 1η Αυγούστου, τέσσερις ημέρες πριν από το θάνατό της, επαναπροσλήφθηκε για 1 εκατ. δολάρια και συμφωνία δύο ταινιών.
3. Ήταν σχεδόν αδύνατο για εκείνο να μάθει τις ατάκες της και χρειάστηκαν 60 λήψεις για να πει το «Εγώ είμαι, γλύκα», στο «Μερικοί το προτιμούν καυτό».
4. Ήταν η πρώτη Sweetheart (μετέπειτα ο τίτλος άλλαξε σε Playmate) του μήνα, για το Playboy, το 1953. Είχε πάρει 50 δολάρια για αυτή τη φωτογραφία το 1949 και ο Χιου Χέφνερ την είχε αγοράσει για 500 δολάρια.
5. Πολλοί τάφοι κοντά στον δικό της έχουν πουληθεί. Όταν η Ελσι Πόντσερ, χήρα του άνδρα που είναι θαμμένος πάνω από την Μέριλιν, έβαλε «πωλητήριο» στο eBay< πήρε δεκάδες προσφορές, ανάμεσά τους και μία των 2,8 εκατ. λιρών.
6. Στο Χιου Χέφνερ ανήκει ο ακριβώς διπλανός τάφος σε εκείνον της Μονρόε. Τον αγόρασε το 1992 για 50.000 λίρες.
7. Είχε πολλά ονόματα. Το πιστοποιητικό γέννησης έγραφε Νόρμα Τζιν Μόρτενσον. Βαφτίστηκε Νόρμα Τζιν Μπέικερ, έκανε μόντελινγκ ως Τζιν Νόρμαν και Μόνα Μονρόε, η αρχική ιδέα της για το κινηματογραφικό της όνομα ήταν Τζιν Αντέρ, έκλεινε ξενοδοχεία ως Ζέλντα Ζονκ και σε μία ψυχιατρική κλινική ως Φάγιε Μίλερ. Άλλαξε και με το νόμο το όνομά της σε Μέριλιν Μονρόε το Μάρτιο του 1956, όταν ήδη είχε γίνει σταρ.
8. Είχε 11 διαφορετικούς θετούς γονείς όταν η μητέρα της, Γκλάντις, μπήκε σε ίδρυμα. Επίσης πέρασε ένα χρόνο σε ορφανοτροφείο στο Λος Αντζελες.
9. Ο Γκόγια ήταν ο αγαπημένος της καλλιτέχνης.
10. Άλλαξε αρκετές φορές κατεύθυνση σε ό,τι αφορά τη θρησκευτική πίστη της. Ασπάστηκε μεταξύ άλλων την Ανθρωποσοφία, ενώ ασπάστηκε τον Ιουδαϊσμό πριν από το γάμο της με τον Αρθουρ Μίλερ το 1956.
11. Το βάρος της αυξομειωνόταν τόσο δραματικά στα γυρίσματα της ταινίας «The Prince and the Showgirl», που η σχεδιάστρια των κουστουμιών αναγκάστηκε να φτιάξει τα ίδια φορέματα σε διαφορετικά μεγέθη.
12. Σπάνια ήταν χωρίς δάσκαλο υποκριτικής. Η πρώτη, η Νατάσα Λίτες, δούλεψε μαζί της για 6 χρόνια και σε 22 ταινίες και ήρθε σε κόντρα με σκηνοθέτες και επικεφαλής των στούντιο.
13. Για 20 χρόνια μετά από το θάνατό της, ο Τζο ΝτιΜάτζιο έστελνε τριαντάφυλλα στον τάφο της τρεις φορές την εβδομάδα.
14. Τον Ιανουάριο του 2011 η Authentic Brand Groups αγόρασε τα δικαιώματα της περιουσίας της για περίπου 30 εκατομμύρια δολάρια.
15. Το 1999 σε δημοπρασία το λευκό πιάνο της πουλήθηκε για 662.500 δολάρια και το αγόρασε η Μαράια Κάρεϊ. Το είχε αγοράσει αρχικά η μητέρα της Μονρόε και το είχε πουλήσει μετά από την κατάρρευσή της, αλλά η ηθοποιός το είχε εντοπίσει και το ξαναγόρασε.
16. Το φέρετρό της ήταν ανοιχτό στην κηδεία. Φορούσε ένα πράσινο φόρεμα και πλατινέ περούκα, καθώς είχαν ξυρίσει μέρος του κεφαλιού της για τη νεκροψία.
17. Θεωρείται ότι σκόπευε να ξαναπαντρευτεί τον Τζο ΝτιΜάτζιο όταν πέθανε. Μετά από τη διάλυση του γάμου τους, εκείνος είχε κάνει θεραπεία, σταμάτησε να πίνει και επέκτεινε τα ενδιαφέροντά του πέρα από το μπέιζμπολ. Τα τελευταία χρόνια ο ΝτιΜάτζιο και η Μονρόε διάβαζαν μαζί ποίηση.
18. Η τουαλέτα που φορούσε όταν τραγούδησε το περίφημο «Happy Birthday» στον Κένεντι πουλήθηκε το 1999 για 820.000 λίρες. Τότε, η τιμή αποτελούσε ρεκόρ για ρούχο που πουλιέται σε δημοπρασία, μέχρι να βγει στο σφυρί το λευκό της φόρεμα από το «Επτά χρόνια φαγούρα», το οποίο το 2011 πουλήθηκε για 2,8 εκατομμύρια λίρες.
19. Στη ζωή της είχε πολλούς σκύλους. Το τελευταίο, ένα μαλτέζ τεριέ, που της είχε δώσει ο Φρανκ Σινάτρα και εκείνο το είχε ονομάσει Μαφ. Σε δημοπρασία του 1999, δύο φωτογραφίες του Μαφ πουλήθηκαν για 220.000 δολάρια.
20. Άφησε το 75% της περιουσίας της στους Strasbergs και αυτή κατέληξε στην Άννα Στράσμπεργκ, την τρίτη σύζυγο του Λι Στράσμπεργκ.
21. Ένα ίδρυμα για παιδιά στο Λονδίνο έχει το άλλο 25% της περιουσίας της. Η δρ. Μαριάν Κρις την κληροδότησε στο ίδρυμα. Ήταν μία από τους θεραπευτές της Μονρόε.
22. Πριν παντρευτεί τον Τζο ΝτιΜάτζιο και τον Αρθουρ Μίλερ, είχε ντυθεί νύφη στο πλευρό του Τζέιμς Ντούγκερτι, στα 16 της. Αργότερα, η δεύτερη γυναίκα του Ντούγκερτι- που έγινε αστυνομικός- του απαγόρευσε να δει οποιαδήποτε ταινία της Μονρόε.
23. Λεύκαινε την επιδερμίδα της με μία ορμονική κρέμα.
24. Δεν προτάθηκε ποτέ για Όσκαρ.
25. Είχε αναδειχθεί το πιο διαφημισμένο κορίτσι στον κόσμο, από την Διαφημιστική Ένωση Δύσης, το 1953.
26. Το 1950 ο μάνατζερ της, Τζόνι Χάιντ, πλήρωσε για να κάνει δύο πλαστικές επεμβάσεις. Στη μύτη και το πιγούνι.
27. Ήταν αφιερωμένη στη γιόγκα, που της την είχε μάθει η Ιντρα Ντέβι, μία σταρ του Μπόλιγουντ, με καταγωγή από τη Σουηδία και τη Ρωσία.
28. Χάρη σε εκείνη η Ελα Φιτζέραλντ έκλεισε την πρώτη της μεγάλη δουλειά με κλαμπ στο Λος Αντζελες. Το 1955 τα φυλετικά ζητήματα ήταν ακόμη έντονα, αλλά η Μονρόε έπεισε τον μάνατζερ να αφήσει την Φιτζέραλντ να εμφανιστεί με την υπόσχεση ότι η ίδια θα κάθεται στην πρώτη σειρά για μία εβδομάδα.
29. Ήταν μόλις η δεύτερη γυναίκα που είχε τη δική της εταιρεία παραγωγής.
30. Είχε εμμονή με τον Κλαρκ Γκέιμπλ. Οταν ήταν μικρή, ονειρευόταν ότι εκείνος ήταν ο πατέρας της. Οταν ο Γκέιμπλ πέθανε, η Μονρόε έκλαιγε δύο ημέρες κατά δήλωσή της.
31. Της άρεσε να κυκλοφορεί γυμνή. Συχνά δεν φορούσε ρούχα μπροστά σε ενδυματολόγους, κομμώτριες ή μακιγιέζ των στούντιο, ενώ κυκλοφορούσε χωρίς τίποτα μέσα από τη γούνα που της είχε χαρίσει ο ΝτιΜάτζιο.
32. Οι συγγραφείς τη λάτρευαν. Ο Ζαν Πολ Σαρτρ την ήθελε να παίξει το ρόλο της υστερικής ασθενούς στην ταινία Freud, ήταν η πρώτη επιλογή του Τρούμαν Καπότε για το «Breakfast at Tiffany’s».
33. Ο θάνατός της χαρακτηρίστηκε πιθανή αυτοκτονία, αλλά οι τοξικολογικές εξετάσεις έγιναν μόνο στο συκώτι της. Οταν ο ιατροδικαστής Τόμας Νογκούτσι προσπάθησε να κάνει ελέγχους και στα άλλα όργανά της, του απάντησαν ότι αυτά είχαν καταστραφεί.
34. Η Βερόνικα Χάμελ, ηθοποιός, αγόρασε το σπίτι της Μονρόε το 1972. Ισχυριζόταν ότι όταν έκανε ανακαίνιση ανακάλυψε ένα εκτενές σύστημα παρακολούθησης.
35. Ο ήρωάς της ήταν ο Αβραάμ Λίνκολν. Διάβαζε ότι έβρισκε για αυτόν.
36. Τα βιβλία που διάβαζε την εποχή του θανάτου της ήταν το «To Kill a Mockingbird» της Χάρπερ Λι και το «Captain Newman MD», του Λίο Ρόστεν.
37. Δύο άνδρες ισχυρίστηκαν ότι είναι ο πατέρας της, όταν πέθαιναν. Ο Στάνλεϊ Γκίφορντ, τον οποίο τόσο η ίδια όσο και η μητέρα της θεωρούσαν τον πατέρα της, αλλά είχε αρνηθεί να τη συναντήσει όσο εκείνη ήταν ζωντανή και ο Εντουαρντ Μόρτενσεν, ο οποίος είχε παντρευτεί τη μητέρα της την εποχή που εκείνη γεννήθηκε και το όνομά του είναι στο πιστοποιητικό γέννησης της ηθοποιού.
38. Ηταν αθλητικός τύπος. Είχε μάθει άρση βαρών από έναν πρώην Ολυμπιονίκη, αργότερα έκανε σερφ.
39. Ηταν ταλαντούχα ως παραγωγός. Η εταιρεία της δημιούργησε μόνο μία ταινία, το «The Prince and the Showgirl», για την οποία «κέρδισε» το σενάριο χάρη στην επιμονή της.
40. Πολλοί φίλοι της θεωρούν ότι δολοφονήθηκαν. Ανάμεσα σε εκείνους που θεωρήθηκαν ύποπτοι ο Ρόμπερτ και ο Τζον Κένεντι, με τους οποίους είχε σχέση, ο μαφιόζος Σαμ Τζιανκάνα, το FIB, η CIA και ο ψυχίατρός της, Ραλφ Γκρίνσον.
41. Στα γυρίσματα για το «Let’s Make Love» εξαιτίας των εξαφανίσεών της η ταινία ολοκληρώθηκε με 28 ημέρες καθυστέρηση και 1 εκατομμύριο επιπλέον στο μπάτζετ.
42. Η καριέρα της μπροστά από την κάμερα ξεκίνησε όταν την εντόπισαν να δουλεύει σε ένα εργοστάσιο, από τον φωτογράφο Ντέιβιντ Κόνοβερ.
43. Το έργο «After the Fall» του Αρθουρ Μίλερ θεωρείται ότι αφορά το γάμο του με την Μονρόε.
44. Κατά τη διάρκεια της ζωής της είχε στην περιουσία της μόνο ένα σπίτι, εκείνο στο οποίο πέθανε.
45. Οταν συνάντησε τον Νικίτα Χρουτσόφ, συζήτησαν για τους «Αδερφούς Καραμαζόφ», καθώς ονειρευόταν να παίξει το ρόλο της Γκρουσένκα σε μία ταινία βασισμένη στο βιβλίο.
46. Της άρεσαν οι διανοούμενοι. Οταν έμενε με την ηθοποιό Σέλι Γουίντερς, το 1951, είχαν κάνει λίστες με τους άνδρες που θεωρούσαν πιο ελκυστικούς. Σε εκείνη της Μονρόε ήταν ο Αρθουρ Μίλερ- τον οποίο είχε ήδη γνωρίσει- και ο Αλμπερτ Αϊνστάιν.
47. Ηταν εξαιρετική μαγείρισσα, διάσημη για την μπουγιαμπέσα της.
48. Αν και τραγούδησε ότι τα διαμάντια είναι ο καλύτερος φίλος των γυναικών, δεν είχε ιδιαίτερα ακριβά κοσμήματα. Σε δημοπρασία του 1999 το μόνο αντικείμενο με διαμάντια που πουλήθηκε ήταν το δαχτυλίδι που της είχε δώσει ο Τζο ΝτιΜάτζιο.
49. Η κηδεία της ήταν «διαδήλωση». Εκατοντάδες θαυμαστές εισέβαλλαν στο νεκροταφείο μετά από την τελετή και έκλεψαν τα λουλούδια που είχε στείλει ο κόσμος.
50. Δημοσίευμα των New York Times αναφέρει ότι ο αριθμός των αυτοκτονιών στη Νέα Υόρκη μία εβδομάδα μετά από το θάνατο της Μονρόε σημείωσε ρεκόρ, φτάνοντας τις 12 την ημέρα. Μία αυτόχειρας έγραψε στο σημείωμα που άφησε πίσω της. «Αν το πιο υπέροχο, όμορφο πλάσμα σε αυτό τον κόσμο δεν έχει τίποτα για το οποίο αξίζει να ζήσει, τότε δεν θα πρέπει να έχω ούτε εγώ».

Πηγή  iefimerida.gr

Δημοσίευση σχολίου

Copyright © ΝΕΟ ΛΟΓΟΤΕΧΝΙΚΟ ΠΕΡΙΒΟΛΙ. Designed by John Tsipas